Tjänsten som ger er nöjda kunder

ServIT eHelpdesk är verktyget för er som vill ha en smidig och lätthanterlig callcenter-tjänst med inbyggd ärendehantering för supporten. Det hjälper er att enkelt och effektivt hantera alla typer av inkommande kontakter på ett sätt som ger er nöjda kunder.

Enkelt att använda

ServIT eHelpdesk är enkelt och intutivt att använda. Våra kunder är igång och i full drift på mycket kort tid. När hjälp behövs finns det utmärkta hjälpfunktioner och en kunnig support tillgänglig.

Svensk tjänst för svenska användare

ServIT eHelpdesk är utvecklat i Sverige för svenska användare. ServIT är specialiserat på verktyg för helpdesk och erbjuder dig personlig och engagerad support.

Väljs av de mest krävande användarna

ServIT eHelpdesk används såväl stora och krävande koncerner som av mindre företag och organisationer. Oberoende av storlek, bransch och behov ser vi till att du får precis de funktioner du behöver.



PROVA GRATIS  
featured-logo

Nyheter

Version 6.2

2018-08-20

Version 6.2 med hantering av Bank ID, DKIM m.m. släppt.

Läs mer

Mingla

2018-02-08

Mingla Mobil har valt ServIT som leverantör till sin kundtjänst.

Läs mer

SOVA

2017-12-22

SOVA har valt att använda ServIT eHelpdesk för sin kundtjänst.

Läs mer

MTR

2017-07-06

MTR Nordic har valt ServIT som leverantör.

Läs mer

Fler nyheter...


Bläddra bland tidigare nyheter om ServIT

Läs mer